PREKIŲ IR PINIGŲ GRAŽINIMAS
1. Pirkėjas turi teisę gražinti Pardavėjui nekokybiškas ar jų lūkesčių neatitinkančias prekes.
2. Nekokybišką prekę, pirkėjas gali gražinti per 30 kalendorinių dienų nuo prekės įsigijimo dienos, prieš tai
informuodamas Pardavėją. Jei prekė yra nekokybiška tuomet Pirkėjas pasirenka ar prekę
pakeisti kita kokybiška preke ar nori, kad būtų gražinti pinigai už sumokėtą prekę.
3. Jei Pirkėjui nepatinka įsigytų prekių forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, prekės
keičiamos ir grąžinamos remiantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d.
nutarimu Nr. 738 patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“. Per Taisyklių 2.1. punkte
numatytą terminą Pirkėjas turi teisę pakeisti ir grąžinti visas prekes, kurios nepatenka į šį
sąrašą:
3.1. apatiniai drabužiai;
3.2. kojinės, puskojinės ir kiti panašūs dirbiniai;
3.3. akiniai, apsauginiai ekranai skirti apsaugoti akims;
3.4. ausų kamštukai;
3.5. tualetiniai preparatai;
3.6. pirmos pagalbos vaistinėlės;
3.7. audiniai.
4. Pirkėjas, brokuotas, pagal dydį netikusias ar lūkesčių nepateisinusias prekes gali gražinti šiais būdais:
4.1. Pirkėjas prekę gali atnešti į fizinę parduotuvę
4.2. Pirkėjas gali prekę išsiųsti, paties Pirkėjo iniciatyva, per Pirkėjo norimą kurjerių
tarnybą. Prekės
turi būti pristatytos tiesiai į Pardavėjo sandėlį, adresu, kuris nurodytas Pardavėjo
4.3. Pirkėjas gali paprašyti, kad prekės gražinimu pasirūpintu Pardavėjas. Šis prekės
gražinimo būdas galioja tik tada jei prekė yra brokuota. Kitais atvejais, tokiais kaip:
netinkamas dydis, nepatikusi spalva, komforto lūkesčių nepateisinimas, išvaizdos
lūkesčių nepateisinimas, ir kiti atvejai nesusiję su prekės broku, Pirkėjas, prekės
gražinimu, rūpinasi pats pasirenkant vieną iš prekių gražinimo taisyklėse nurodytų
punktų: „Prekių Pirkimo – Pardavimo elektroninėje parduotuvėje taisyklės“ punktas
Nr. 6. Prekių gražinimas: 6.3.1. Pirkėjas prekę gali atnešti į fizinę parduotuvę arba
6.3.2. Pirkėjas gali prekę išsiųsti, Pirkėjo iniciatyva, per Pirkėjo norimą kurjerių
tarnybą. Prekės turi būti pristatytos tiesiai į Pardavėjo sandėlį, adresu, kuris nurodytas
5. Jei Pirkėjas prekes išsiuntė kitu adresu ar pasirinko kitokį prekių siuntimo būdą, nei to
reikalauja prekių gražinimo taisyklės „Prekių Pirkimo – Pardavimo elektroninėje parduotuvėje
taisyklės“ punktas Nr. 6. Prekių gražinimas: 6.3.2. Pirkėjas gali prekę išsiųsti, Pirkėjo
iniciatyva, per Pirkėjo norimą kurjerių tarnybą. Prekės turi būti pristatytos tiesiai į Pardavėjo
sandėlį, adresu, kuris nurodytas Pardavėjo internetinės svetainės kontaktuose:
Pardavėjas neturi rūpintis, kad gražinamos prekės, išskyrus atvejus kai prekė yra brokuota,
atsidurtų Pardavėjo sandėlyje. Už prekių pristatymą tiesiai į Pardavėjo sandėlį atsakingas
Pirkėjas.
6. Pirkėjui nusprendus gražinti prekę Pardavėjui, per 30 kalendorinių dienų, ne dėl Pardavėjo kaltės, ne dėl
prekės broko, tuomet pats Pirkėjas, savo sąskaita, rūpinasi prekės gražinimu į Pardavėjo
sandėlį.
7. Prekių grąžinimo ir keitimo numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti per 30 kalendorinių dienų
nuo prekių pristatymo jam dienos, užpildydamas prekių grąžinimo aktą bei informuodamas
apie tai Pardavėją prekių keitimo ar grąžinimo numatyta tvarka. Po minėto laikotarpio
grąžinamos prekės nebepriimamos.
8. Gražinamos prekės, kurios gražinamos ne dėl prekės broko, privalo būti nenaudotos,
originalioje pakuotėje, pilnos komplektacijos su visais, prieš tai buvusiais pridėtais
dokumentais, nepraradusios prekinės išvaizdos ir kitaip neapgadintos. Jei prekė buvo naudota,
apgadinta ar kitaip pažeista, Pardavėjas pasilieka sau teisę nepriimti gražinamos prekės ir
negražinti už ją Pirkėjui pinigų.
9. Patvirtindamas šias Taisykles Pirkėjas sutinka, kad pinigų gražinimo atveju už gražintinas
prekes, pinigai būtų grąžinami į Pirkėjo banko sąskaitą, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas ir
Pardavėjas susitaria kitaip.