Palaukite
PREKIŲ IR PINIGŲ GRAŽINIMAS

1. Pirkėjas turi teisę gražinti Pardavėjui nekokybiškas ar jų lūkesčių neatitinkančias prekes.
2. Nekokybišką prekę, pirkėjas gali gražinti per 30 kalendorinių dienų nuo prekės įsigijimo dienos, prieš tai 
       informuodamas Pardavėją. Jei prekė yra nekokybiška tuomet Pirkėjas pasirenka ar prekę
       pakeisti kita kokybiška preke ar nori, kad būtų gražinti pinigai už sumokėtą prekę.
3. Jei Pirkėjui nepatinka įsigytų prekių forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, prekės
       keičiamos ir grąžinamos remiantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d.
       nutarimu Nr. 738 patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“. Per Taisyklių 2.1. punkte
       numatytą terminą Pirkėjas turi teisę pakeisti ir grąžinti visas prekes, kurios nepatenka į šį
       sąrašą:
          3.1. apatiniai drabužiai;
          3.2. kojinės, puskojinės ir kiti panašūs dirbiniai;
          3.3. akiniai, apsauginiai ekranai skirti apsaugoti akims;
          3.4. ausų kamštukai;
          3.5. tualetiniai preparatai;
          3.6. pirmos pagalbos vaistinėlės;
          3.7. audiniai.
4. Pirkėjas, brokuotas, pagal dydį netikusias ar lūkesčių nepateisinusias prekes gali gražinti šiais būdais:
          4.1. Pirkėjas prekę gali atnešti į fizinę parduotuvę
          4.2. Pirkėjas gali prekę išsiųsti, paties Pirkėjo iniciatyva, per Pirkėjo norimą kurjerių
                    tarnybą. Prekės
                    turi būti pristatytos tiesiai į Pardavėjo sandėlį, adresu, kuris nurodytas Pardavėjo
                    internetinės svetainės kontaktuose: www.specapranga.lt/kontaktai
          4.3. Pirkėjas gali paprašyti, kad prekės gražinimu pasirūpintu Pardavėjas. Šis prekės
                    gražinimo būdas galioja tik tada jei prekė yra brokuota. Kitais atvejais, tokiais kaip:
                    netinkamas dydis, nepatikusi spalva, komforto lūkesčių nepateisinimas, išvaizdos
                    lūkesčių nepateisinimas, ir kiti atvejai nesusiję su prekės broku, Pirkėjas, prekės
                    gražinimu, rūpinasi pats pasirenkant vieną iš prekių gražinimo taisyklėse nurodytų
                    punktų: „Prekių Pirkimo – Pardavimo elektroninėje parduotuvėje taisyklės“ punktas
                    Nr. 6. Prekių gražinimas: 6.3.1. Pirkėjas prekę gali atnešti į fizinę parduotuvę arba
                    6.3.2. Pirkėjas gali prekę išsiųsti, Pirkėjo iniciatyva, per Pirkėjo norimą kurjerių
                    tarnybą. Prekės turi būti pristatytos tiesiai į Pardavėjo sandėlį, adresu, kuris nurodytas
                    Pardavėjo internetinės svetainės kontaktuose: www.specapranga.lt/kontaktai
5. Jei Pirkėjas prekes išsiuntė kitu adresu ar pasirinko kitokį prekių siuntimo būdą, nei to
       reikalauja prekių gražinimo taisyklės „Prekių Pirkimo – Pardavimo elektroninėje parduotuvėje
       taisyklės“  punktas Nr. 6. Prekių gražinimas: 6.3.2. Pirkėjas gali prekę išsiųsti, Pirkėjo
       iniciatyva, per Pirkėjo norimą kurjerių tarnybą. Prekės turi būti pristatytos tiesiai į Pardavėjo
       sandėlį, adresu, kuris nurodytas Pardavėjo internetinės svetainės kontaktuose:
       www.specapranga.lt/kontaktai , ir prekės nebuvo pristatytos tiesiai į Pardavėjo sandėlį,
       Pardavėjas neturi rūpintis, kad gražinamos prekės, išskyrus atvejus kai prekė yra brokuota,
       atsidurtų Pardavėjo sandėlyje. Už prekių pristatymą tiesiai į Pardavėjo sandėlį atsakingas
       Pirkėjas.
6. Pirkėjui nusprendus gražinti prekę Pardavėjui, per 30 kalendorinių dienų, ne dėl Pardavėjo kaltės, ne dėl
       prekės broko, tuomet pats Pirkėjas, savo sąskaita, rūpinasi prekės gražinimu į Pardavėjo
       sandėlį.
7. Prekių grąžinimo ir keitimo numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti per 30 kalendorinių dienų
       nuo prekių pristatymo jam dienos, užpildydamas prekių grąžinimo aktą bei informuodamas
       apie tai Pardavėją prekių keitimo ar grąžinimo numatyta tvarka. Po minėto laikotarpio
       grąžinamos prekės nebepriimamos.
8. Gražinamos prekės, kurios gražinamos ne dėl prekės broko, privalo būti nenaudotos,
       originalioje pakuotėje, pilnos komplektacijos su visais, prieš tai buvusiais pridėtais
       dokumentais, nepraradusios prekinės išvaizdos ir kitaip neapgadintos. Jei prekė buvo naudota,
       apgadinta ar kitaip pažeista, Pardavėjas pasilieka sau teisę nepriimti gražinamos prekės ir
       negražinti už ją Pirkėjui pinigų.
9. Patvirtindamas šias Taisykles Pirkėjas sutinka, kad pinigų gražinimo atveju už gražintinas
       prekes, pinigai būtų  grąžinami į Pirkėjo banko sąskaitą, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas ir
       Pardavėjas susitaria kitaip.