PREKIŲ PRISTATYMAS
1. Užsakydamas prekes Pirkėjas pasirenka vieną iš prekių pristatymo būdų, kurie yra nurodyti
www.specapranga.lt internetinėje svetainėje.
2. Pirkėjas, anketos registracijos metus, nurodo, kokiu adresu bus siunčiamos prekės. Pirkėjas,
pirkimo metus, gali nurodyti kitą pristatymo adresą. Jei Pirkėjas nenurodė kito pristatymo
adreso, tuomet prekės bus išsiųstos adresu, kuris buvo nurodytas Pirkėjo, anketos registracijos
metu.
3. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Priimant prekes būtina pateikti galiojantį asmens
tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo
pažymėjimą). Jei Pirkėjas prekių pats nepriima nors prekės yra pristatytos Pirkėjo nurodytu
adresu, Pardavėjas turi teisę perduoti prekes Pirkėjo nurodytu adresu esančiam kitam asmeniui,
o Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam
asmeniui.
4. Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.
5. Pirkėjas gali prekes atsiimti nemokamai fizinėje parduotuvėje pateikdamas užsakymo
dokumentą ir Pirkėjo tapatybę patvirtinančius dokumentus. Atsiėmimo adresas nurodytas
6. Prekių pristatymo terminas nuo 1 iki 14 darbo dienų, priklausomai nuo to ar prekė yra Lietuvos
sandėlyje.
7 Prekių užsakymas, pirkėjui, nėra skaidomas dalimis ir yra siunčiamas vieną kartą.
PAVYZDYS: Internetinėje parduotuvėje nurodyta, kad prekės A pristatymo terminas - 3 darbo dienos (3 d.d.),
o prekės B pristatymo terminas - 10 darbo dienų (10 d.d), tai užsakymas nebus skaidomas į dvi dalis ir
prekė A nebus pristatyta per 3 darbo dienas o prekė B nebus pristatyta per 10 darbo dienų.
Užsakymas yra siunčiamas pilnas, ir pristatomas per tam tikrą laiko tarpą, priklausomai nuo to prie
kurios prekės yra nurodytas ilgiausias pristatymo terminas.Vadinasi visas užsakymas (prekės A ir B)
bus pristatytas per 10 darbo dienų.
8. Išimtiniais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo
nepriklausančių aplinkybių, kurių Pardavėjas negalėjo kontroliuoti ir protingai numatyti
pirkimo–pardavimo sutarties sudarymo metu. Tokiu atveju, Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant
susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo terminus ir kitas sąlygas.
9. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės
Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl trečiųjų asmenų, nesusijusių ir/arba
nepriklausomų nuo Pardavėjo, kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
10. Jei Pirkėjui nepavyksta įteikti prekių dėl paties Pirkėjo kaltės nepaisant to, kad Pirkėjas jau buvo atsiskaitęs
už prekes ir jų pristatymą, tokios prekės yra grąžinamos atgal Pardavėjui į sandėlį. Pirkėjui yra grąžinami pinigai už sumokėtas prekes, bet negražinama pinigų suma už Pardavėjui patirtas logistikos išlaidas
(jei tokios išlaidos buvo taikomos Pirkėjui).
11. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu Lietuvoje
(išskyrus Kuršių Neriją, kur dėl logistikos kompanijų pateikiamų sąlygų skiriasi pristatymo
sąlygos)