Palaukite
PREKIŲ PRISTATYMAS

1. Užsakydamas prekes Pirkėjas pasirenka vieną iš prekių pristatymo būdų, kurie yra nurodyti
       www.specapranga.lt internetinėje svetainėje.
2. Pirkėjas, anketos registracijos metus, nurodo, kokiu adresu bus siunčiamos prekės. Pirkėjas,
       pirkimo metus, gali nurodyti kitą pristatymo adresą. Jei Pirkėjas nenurodė kito pristatymo
       adreso, tuomet prekės bus išsiųstos adresu, kuris buvo nurodytas Pirkėjo, anketos registracijos
       metu.
3. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Priimant prekes būtina pateikti galiojantį asmens
       tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo
       pažymėjimą). Jei Pirkėjas prekių pats nepriima nors prekės yra pristatytos Pirkėjo nurodytu
       adresu, Pardavėjas turi teisę perduoti prekes Pirkėjo nurodytu adresu esančiam kitam asmeniui,
       o Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam
       asmeniui.
4. Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.
5. Pirkėjas gali prekes atsiimti nemokamai fizinėje parduotuvėje pateikdamas užsakymo
       dokumentą ir Pirkėjo tapatybę patvirtinančius dokumentus. Atsiėmimo adresas nurodytas
       www.specapranga.lt internetinėje svetainėje.
6. Prekių pristatymo terminas nuo 1 iki 14 darbo dienų, priklausomai nuo to ar prekė yra Lietuvos
       sandėlyje.
7. Išimtiniais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo
       nepriklausančių aplinkybių, kurių Pardavėjas negalėjo kontroliuoti ir protingai numatyti
       pirkimo–pardavimo sutarties sudarymo metu. Tokiu atveju, Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant
       susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo terminus ir kitas sąlygas.
8. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės
       Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl trečiųjų asmenų, nesusijusių ir/arba
       nepriklausomų nuo Pardavėjo, kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
9. Jei Pirkėjui nepavyksta įteikti Pirkėjui ir Pirkėjas buvo sumokėjęs už prekes ir jų pristatymą,
       atstovai susisiekia su Pirkėju dėl kito prekių pristatymo laiko ir/ar būdo. Jei Pirkėjas vis tiek
       neatsiima prekių arba nepavyksta jų įteikti, tokios prekės grąžinamos Pardavėjui, užsakymas
       anuliuojamas, o Pirkėjui grąžinami už prekes sumokėti pinigai, atskaičius banko mokesčius,
       taikomus Pardavėjui už atliktus banko pavedimus ir prekių pristatymo mokestį, jeigu jis buvo
       taikomas.
10. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu Lietuvoje
        (išskyrus Kuršių Neriją, kur dėl logistikos kompanijų pateikiamų sąlygų skiriasi pristatymo
        sąlygos)